نوشته شده توسط : انتاکالا

خرید آنلاین انواع لوله و اتصالات

نظر به افزایش روزافزون جمعیت کشور و در پی آن نیاز به تامین صنعتی انواع نیازمندی‌های زندگی متمرکز شهری و احداث بناهای دارای کاربری‌های متفاوت از جمله مسکونی، تجاری و اداری، تفریحی، صنعتی و ...، تولید و توزیع مصالح ساختمانی مختلف جهت کاربرد در این کارگاه‌های ساختمانی بیش از پیش رونق یافته و بخش مهمی از صنعت کشور که مرتبط با ساخت‌وساز بوده وابسته به آن است. در این میان، محصولات صنعتی مختلفی و پرشماری برای احداث یک ساختمان از صفر تا صد به کار می‌روند که تولید و توزیع انها در کشور جهت خودکفایی صنعتی و جلوگیری از خروج ارز و سرمایه ملی بسیار مهم و ضروری است. یکی از مهمترین و کاربردی‌ترین مواد و ابزار ساختمانی و صنعتی موجود در بازار، انواع لوله و اتصالات صنعتی است که جهت لوله‌کشی و هدایت آب، گاز و خطوط سیم و کابل و بسیاری از کاربردهای دیگر به کار می‌رود. یک ساختمان یا مجموعه صنعتی دارای تاسیسات مناسب و کاربردی برای حداقل چند دهه پس از احداث نیازمند اجرای درست بخش‌های مختلف نقشه‌های تاسیساتی است که یکی از مهمترین آنها، اجرای لوله‌کشی و نصب انواع بزرگ و کوچک آنها در اتصالات به یکدیگر است.

 

 

به همین جهت، آگاهی از ویژگی‌های انواع لوله و اتصالات، کاربرد آنها و همچنین مقایسه انواع مورد نیاز برای پروژه‌های شخصی با موارد موجود در بازار کمک شایانی به تهیه انواع نقشه‌های تاسیساتی و برآورد و محاسبه قیمت تمام‌شده تاسیسات ساختمان می‌کند. به همین دلیل و در این نوشتار، درباره انواع کاربرد لوله و اتصالات، انواع اتصالات صنعتی، عوامل موثر بر قیمت آنها و همچنین فروش اینترنتی آنها توضیحاتی ارائه شده است.

 

انواع کاربرد لوله و اتصالات در صنعت

همان طور که اشاره شد، لوله و اتصالات صنعتی مهمترین نقش را در اجرای تاسیسات ساختمان ایفا می‌کنند. امروزه برای لوله‌کشی آب، گاز، فاظلاب و همچنین انتقال خطوط سیم و کابل درون ساختمان‌ها از انواع لوله‌های مختلف با جنس خاص برای هر کدام استفاده می‌شود. علاوه بر آن و در صنعت، لوله‌ها جهت انتقال انواع مایعات مختف دیگر نیز به کار می‌روند و وجود و به‌کارگیری آنها برای ادامه فعالیت صنعتی ضروری است و به همین جهت آشنایی با جنس و کاربرد انواع لوله و اتصالات صنعتی، تامین کننده هر کدام از آنها و فروشگاه آنلاین در صورت وجود امکان فروش اینترنتی در انواع فروشگاه آنلاین کالاهای صنعتی می‌تواند در افزایش کیفیت و دقت محصولات کاربردی تهیه‌شده برای انواع پروژه‌های بزرگ و کوچک یاری‌رسان باشد.

در گذشته، انواع لوله و اتصالات صنعتی آنها با قطعات فلزی و عمدتا از برنج و آلیاژهای مختلف ساخته می‌شدند. هم‌اکنون نیز در بسیاری از سازه‌های بزرگ و کوچک ساخت قدیم از انواع این لوله‌ها استفاده می‌شود. به دلیل اینکه نصب این لوله‌ها نیاز به مهارت خاصی در آب‌بندی داشته، ععمدتا پس از مدت مشخصی دچار رسوب‌گرفتن و مسدودشدن مسیر گذر مایعات شده و در اتصالات نیز انعطاف‌پذیر نیستند، مهندسین به فکر استفاده از انواع دیگری از لوله و اتصالات افتاده که در واقع دارای کارایی بیشتر، سهولت حمل و نقل و نصب و آب‌بندی راحت‌تر در اتصالات باشند. به همین جهت امروزه بیشتر از اتصالات پلی‌اتیلن استفاده می‌شود. وزن کم آنها، تولید در مقیاس گسترده‌تر نسبت به انواع محصولات مشابه فلزی و امکان آب‌بندی آنها از ویژگی‌های مثبت کاربردشان در انواع پروژه‌های تاسیساتی است. علاوه بر آن، جداره داخلی انواع لوله‌های پلی‌اتیلن دارای قابلیت جذب رسوب کمتری نسبت به انواع لوله و اتصالات صنعتی فلزی است و به دلیل دارا بودن همین مزیت، امکان استفاده از آنها برای مدت بیشتری نسبت به لوله و اتصالات فلزی فراهم شده است.

برای اتصالات انواع لوله‌ها در لوله‌کشی‌های مختلف ساختمانی و صنعتی، از انواع مغزی، مهره‌ی ماسوره، درپوش و بوشن‌ها، انوع واشر و فلنج استفاده می‌شود. همچنین اتصالات در محل سه‌راهی از انواع سه‌راهی‌های مختلف مانند سه‌راهی تبدیلی، سه‌راهی قائم و سه‌راهی 45 درجه استفاده می‌کنند. همچنین برای اتصالات چهار لوله از انواع چهارراهی و جهت تغییر جهت گذر لوله از زانویی‌های دارای زوایای مختلف مانند زانویی 90 درجه و 45 درجه استفاده می‌شود.

 

انواع لوله و اتصالات صنعتی

با توجه به نکات فوق، می‌توان از انواع لوله و اتصالات صنعتی پلی‌اتیلن یا فلزی در کارگاه‌های صنعتی و ساختمانی استفاده کرد. برای مصارف مختلفی به خصوص لوله‌های آب گرم می‌توان انواع لوله‌های پلی‌اتیلن را به کار برد تا رسوب‌گیری در جداره داخلی آن کاهش یابد. این امر به خصوص پس از گذشت چند دهه از اجرای تاسیسات ساختمان نمود بیشتری پیدا می‌کند چرا که رسوبگذاری درون جداره داخلی لوله‌ها به صورت تدریجی و با مرور زمان رخ می‌دهد. جهت لوله‌کشی فاضلاب و یا انواع لوله‌های تهویه هوا و ونتیلاسیون عمدتا ازلوله‌های پلی‌کا و کانال‌های دارای قطر بیشتر استفاده می‌شود تا ظرفیت عبوردادن سیال در حجم بالا را داشته باشند. همچنین برای انواع سیم‌کشی داخلی ساختمان‌ها و بناها از لوله‌های خرطومی و لوله‌های پلی‌اتیلن انعطاف‌پذیر استفاده می‌شود که جهت ایجاد انواع خم در انحنا در مسیر عبور همراه با سیم‌ها خاصیت ارتجاعی داشته باشند.

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب انواع لوله و اتصالات صنعتی از تامین کننده یا تامین‌کنندگان مختلف، نحوه نصب آنها است و در صورتی که برای لوله‌کشی ساختمان سرعت و سهولت اجرا مهم است می‌توان از لوله‌های پلی‌اتیلن در انواع لوله‌کشی و اتصالات بهره برد.

جهت بهبود عملکرد انواع اتصالات مانند اتصالات مغزی، مهره‌ی ماسوره، درپوش‌ها، فلنج‌ها و انواع واشر عمدتا از نوار تفلون استفاده می‌شود که می‌تواند درون محل رزوه اتصالات مذکور با لوله‌ها قرار گرفته و علاوه بر آب‌بندی، از زنگ‌زدگی و خوردگی آنها جلوگیری کند.

 

همچنین در صورتی که لوله‌کشی طراحی‌شده یک سازه صنعتی یا مسکونی فلزی بوده و برای کاربردهایی نظیر لوله‌کشی گاز شهری اجرا شود، می‌توان از اتصالات جوشی نیز برای وصل‌کردن انواع قطعات مختلف این لوله‌ها به یکدیگر و نصب بر روی بدنه دیوارهای تاسیساتی بهره برد. در این صورت بازرسی جوش برای این اتصالات، رنگ‌آمیزی جهت جلوگیری از خوردگی و زنگ‌زدن و همچنین جلوگیری از ایجاد فشار و ضربه به آنها در هنگام نصب و به‌کارگیری بسیار مهم و حیاتی است.

 

عوامل موثر بر قیمت لوله های صنعتی

یکی از مهمترین عوامل برای تصمیم‌گیری در مورد انتخاب انواع لوله‌ها و اتصالات به کار برده شده در برآوردهای تاسیساتی، قیمت تمام‌شده خرید و اجرای آنها است. با توجه به اینکه لوله‌های فلزی نورد شده توسط کارخانجات ذوب فزات دارای قیمت به‌روز فلز مصرفی در تولیدشان هستند، متره و برآورد نقشه تاسیساتی لوله‌کشی فلزی دارای ریسک و عدم اطمینان بیشتری نسبت به انواع نقشه‌های لوله‌های پلی‌اتیلنی است. همچنین صادرات انواع لوله‌های تولیدی در کشور به بسیاری از کشورهای همسایه و یا در حاشیه خلیج فارس نیز موجب به‌روز بودن قیمتشان به دلیل مبادلات ارزی و بین‌المللی در صادرات آنها است و این نکته یکی از مهمترین موارد در تعیین قیمت انواع محصولات کاربردی و برآورد هزینه‌های کلی تاسیساتی در این دسته است.

همچنین، عامل دیگری که می‌تواند بر افزایش یا نوسان قیمت انواع لوله و اتصالات صنعتی به خصوص لوله‌های ساخته‌شده با مواد پلیمری تاثیرگذار باشد، قیمت جهانی نفت و انواع مواد خام است که به دلیل صادرات و واردات گسترده این اقلام از مبدا یا به مقصد کشورمان ایران، قیمت تمام‌شده محصولات عرضه بازار نیز از قیمت جهانی آن تبعیت می‌کند.

 

همچنین، یکی دیگر از موارد مهمی که برای تامین کننده و طراح تاسیساتی مهم بوده و باید در تامین و فروش، چه به صورت فروش آنلاین و چه فیزیکی و حضوری در نظر گرفته شود، هزینه حمل و نقل و سفارش انواع لوله و اتصالات صنعتی است. با توجه به وزن بیشتر لوله‌های فلزی، حمل و نقل آنها عمدتا پرهزینه‌تر بوده و نیازمند ماشین‌آلات سنگین‌تری است. همچنین مکان کارگاه ساختمانی و صنعتی مورد نظر برای تحویل انواع سفارش‌های لوله و اتصالات می‌تواند بسیار مهم باشد چرا که با توجه به محل قرارگیری آن می‌توان از نزدیکترین کارخانه یا انبار تولیدی لوله و اتصالات سفارش داد تا هزینه حمل‌ونقل کمتری داشته باشند.

 

سفارش آنلاین انواع لوله صنعتی

نظر به افزایش جمعیت و بروز انواع آلودگی‌های ناشی از ترافیک خودروها در بیشتر محدوده‌های شهری کشور، یافتن روشی جهت سفارش محصولات مختلف فنی و کارگاهی از راه دور به خصوص از انواع فروشگاه آنلاین کالاهای صنعتی یکی از پرطرفدارترین روش‌ها بوده و موجب کاهش آلودگی، کاهش ترافیک، و مصرف سوخت و همچنین صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌شود. با استفاده از امکانات فروش اینترنتی و سفارش آنلایت انواع لوله و اتصالات صنعتی می‌توان همچنین در انرژی نیروی انسانی نیز صرفه‌جویی کرد و در مدیریت و بهینه‌سازی منابع انسانی گامی رو به جلو برداشت. همچنین سفارش آنلاین انواع لوله‌های صنعتی مانند بسیاری از کالاهای ریز و درشت دیگر می‌تواند دارای مزایایی از جمله بررسی تخصصی‌تر امکانات و ویژگی‌های فنی انواع محصولات صنعتی بوده و امکان مقایسه انواع مختلفی از محصولات را با هم فراهم کند. انتخاب فروشگاه اینترنتی مورد اطمینان جهت تامین درست و به‌موقع انواع محصولات مورد نیاز در کارگاه صنعتی بسیار مهم است و از همین رو، سایت‌های فروش اینترنتی این محصولات کاربردی و بسیار مهم باید دارای انواع نمادهای تجارت الکترونیک مورد تایید نهادهای نظارتی کشور باشند. انتاکالا، بازار آنلاین کالاهای صنعتی و مرجع تخصصی ارزیابی، بررسی، مقایسه و خرید انواع کالاها و ملزومات صنعتی است که با بهره‌گیری از دانش فنی و به‌روز برای تحلیل فنی انواع کالاهای صنعتی بستر مناسبی جهت سفارش آنلاین انواع محصولات صنعتی از جمله انواع لوله و اتصالات صنعتی فراهم کرده است.

 

جای شما در انتاکالا خالی است! همین حالا در سایت ثبت‌نام کنید و به جمع تامین کنندگان انتاکالا بپیوندید.



:: موضوعات مرتبط: خرید آنلاین انواع لوله و اتصالات , ,
:: برچسب‌ها: لوله و اتصالات , خرید آنلاین , تامین صنعتی , تاسیسات , لوله‌کشی , اتصالات , فروشگاه آنلاین , لوله و اتصالات صنعتی , لوله , فلنج , تهویه هوا , تامین کنندگان , اتصالات مغزی , اتصالات جوشی , لوله های فلزی , انتاکالا ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : انتاکالا

انواع کاربرد مواد معدنی و شیمیایی در صنایع مختلف

 

صنایع شیمیایی متشکل از شرکت‌هایی است که اجزای خام ازجمله نفت، گاز آلی، هوا، آب و مواد معدنی را به بیش از 70000 مورد مختلف تبدیل می‌کند.

پلیمرها با 33 درصد درآمد در سطح جهان بزرگ‌ترین منبع درآمد هستند. این شامل تمام گروه‌های مواد پلاستیکی و مواد ساخته‌شده توسط انسان می‌شود. بازارهای عمده مواد پلاستیکی عبارت‌اند از بسته‌بندی، سطل زباله، تجهیزات، لوله، حمل‌ونقل، اسباب‌بازی و بازی. بیشترین حجم اقلام پلاستیکی، پلی‌اتیلن (PE)، عمدتا در فیلم‌های بسته‌بندی اقلام و سایر بازارها مانند ظروف، سطل‌ها و لوله‌های محصولات شیر ​​استفاده می‌شود.

 

 

 

پلی وینیل کلراید (PVC)، یکی دیگر از اقلام با حجم زیاد، به‌طورکلی برای ساخت لوله برای بازارهای توسعه و همچنین بیرونی و تا حد بسیار کمتری، جزء حمل‌ونقل و بسته‌بندی اقلام، پلی‌پروپیلن (PP)، ازنظر کمیت مشابه PVC استفاده می‌شود.

لباس و فرش پلی استایرن (PS)، یکی دیگر از پلاستیک‌های با حجم زیاد، به‌طورکلی برای بسته‌بندی تجهیزات و اقلام و همچنین اسباب‌بازی‌ها و بازی‌ها و سرگرمی‌ها استفاده می‌شود. مواد پیشرو ساخته دست بشر از پنبه، پلاستیک، پلی‌پروپیلن و اکریلیک با کاربردهایی مانند لباس، مبلمان و سایر مصارف تجاری و مصرفی تشکیل‌شده است.

مواد شیمیایی در پتروشیمی‌های بزرگ و مواد واسطه عمدتا از گاز ذوب‌شده نفت (LPG)، گاز آلی و نفت خام ایجاد می‌شوند. درآمد آن‌ها نزدیک به 30 درصد از کل مواد اولیه است. اقلام معمولی با حجم زیاد شامل اتیلن، پروپیلن، بنزن، تولوئن، زایلن ها، متانول، مونومر کلرید پارچه وینیل (VCM)، استایرن، بوتادین و اکسید اتیلن هستند. این مواد اولیه یا محصول، اجزای اولیه‌ای هستند که برای تولید بسیاری از پلیمرها و سایر مواد آلی پیچیده‌تر، به‌ویژه آن‌هایی که برای استفاده در طبقه‌بندی مواد تخصصی ایجاد می‌شوند، استفاده می‌شوند.

 

 

انواع مواد معدنی و شیمیایی پرکاربرد در صنایع مختلف

هزاران ماده مواد معدنی و شیمیایی وجود دارد. برخی برای تولید کالاهای مصرفی، برخی دیگر برای تولید انرژی و برخی حتی در تولید سایر مواد شیمیایی صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. کدام مواد شیمیایی برای تولید صنعتی در مقیاس جهانی اهمیت بیشتری دارند؟

 

اسیدسولفوریک (H2SO4)

اسیدسولفوریک رایج‌ترین مواد معدنی و شیمیایی صنعتی است که در جهان تولید می‌شود. کاربرد صنعتی اولیه آن ساخت اسید فسفریک است که جزء اصلی اکثر کودهای شیمیایی است. اسیدسولفوریک یک جزء حیاتی برای ساخت فلز است، به‌ویژه در تولید مس و روی و همچنین تمیز کردن فولاد. تولید اسیدسولفوریک بیش از 3 درصد در سال رشد می‌کند و تا حد زیادی ناشی از تقاضای منطقه آسیا و اقیانوسیه است.

 

اتیلن (C2H4)

سالانه بیش از 150 میلیون تن اتیلن تولید می‌شود که بیشتر از هر ترکیب آلی دیگری است. تقاضای آن را می‌توان تا حد زیادی به پیشرفت در تولید پلیمرها، به‌ویژه پلی‌اتیلن‌ها نسبت داد. همچنین می‌توان از آن برای ساخت سایر مواد معدنی و شیمیایی صنعتی مانند اتانول استفاده کرد. اتیلن چگونه تولید می‌شود؟ معمولاً از طریق کراکینگ نفت خام با بخار حاصل از فرآیندی که معمولاً به‌عنوان فراکینگ شناخته می‌شود.

 

هیدروکسید سدیم (NAOH)

سدیم هیدروکسید یک ترکیب معدنی است که برای بسیاری از صنایع حیاتی است. برای کاربردهای صنعتی اعم از تولید کاغذ گرفته تا توسعه نساجی تا تولید مواد تمیزکننده استفاده می‌شود. بیش از 70 میلیون تن در سال تولید می‌شود. این معمولاً به‌عنوان یک محصول مشترک در طول ساخت کلر به دست می‌آید. محبوبیت آن تا حد زیادی به ارزانی و توانایی آن در "پاک کردن" گازها برای حذف موثر اسیدها در حین سوختن بستگی دارد.

 

پروپیلن (C3H6)

پروپیلن که با نام‌های پروپن و/یا متیل اتیلن نیز شناخته می‌شود، یک ترکیب گاز آلی است. این محصول فرعی طبیعی فرآیند تخمیر است که آن را به یک ترکیب شیمیایی مهم برای پیشرفت بخش شیمی سبز تبدیل می‌کند. برعکس، از سوخت‌های فسیلی نیز تولید می‌شود. پروپن برای صنعت پتروشیمی و به‌عنوان ماده اولیه برای انواع محصولات بسیار مهم است. سالانه بیش از 85 میلیون تن از آن در سطح جهان عمدتا به‌عنوان سوخت یا برای تولید لاستیک/پلاستیک تولید می‌شود.

 

نیتروژن (N2)

سالانه صدها میلیون تن گاز نیتروژن تولید می‌شود. هنگامی‌که نیتروژن با هیدروژن ترکیب می‌شود، آمونیاک تولید می‌کند که خود یک ماده شیمیایی صنعتی حیاتی است. نیتروژن برای مجموعه‌ای از محصولات ازجمله کودها، پارچه‌ها، رنگ‌ها و حتی مواد منفجره استفاده می‌شود.

 

بزرگ‌ترین تامین کننده مواد معدنی و شیمیایی در ایران

 

در زیر 10شرکت بزرگ تولیدکننده و تامین کننده مواد معدنی و شیمیایی آورده شده است:

 

  • صنایع شیمیایی رزیتان (Resitan)
  • صنایع شیمیایی خوش گروپ (Khosh group)
  • صنایع شیمیایی فسفات تجارت ایرانیان (phtir)
  • صنایع شیمیایی ایران (IRAN CHEMICAL MANUFACTURING COMPANY)
  • صنایع شیمیایی دکتر مجللی
  • صنایع شیمیایی علمی سازان پاسارگاد با برند کانگورو (KANGAROO)
  • صنایع شیمیایی نگین تجارت پیام ( آریا شیمی سابق)
  • صنایع شیمیایی ناد پلیمر
  • صنایع شیمیایی آروین شیمی فن‌آور
  • صنایع شیمیایی معدنی املاح ایران

 

 

عوامل موثر بر قیمت خرید مواد معدنی:

مهم‌ترین عوامل موثر درقيمت تمام‌شده ماده معدني كه در محاسبات فني و اقتصادي معادن نيز تعيين‌كننده می‌باشند عبارت است از :

 

-1 هزينه‌هاي سرمايه‌اي :

با استهلاك سرمايه، اين هزينه باعث افزایش در قیمت خرید مواد معدنی می‌شود.

 

-2 هزينه‌هاي جاري :

در طول فعاليت معدن، هزينه‌هاي مختلفي به‌عنوان هزينه‌هاي جاري صرف می‌گردد.

-3 هزينه پرداخت قيمت پايه :

به ازاي هر تن ماده معدني استخراج‌شده، مبلغ مشخصي به‌حساب خزانه واريز می‌شود كه به آن حقوق دولتی نيز گفته می‌شود.

 

-4 ماليات :

همانند تمام واحدهاي اقتصاي ، معادن نيز مبلغي را به‌عنوان ماليات پرداخت می‌نمايند.

 

 

 

تسهیل خرید و کاهش قیمت تهیه مواد اولیه معدنی و شیمیایی با سفارش آنلاین

هرساله هزارها دلار ماده شیمیایی به فروش می‌رسد. امروزه روش درآمدزایی و کسب‌وکارها باگذشت زمان و پیشرفت فناوری متحول شده است. با ظهور اینترنت و دسترسی آسان همه مردم به فضای مجازی مدل جدیدی از بازار رونمایی شده است. این مسئله در زمینه فروش و عرضه مواد معدنی و شیمیایی نیز صدق می‌کند و سبب شده که فروشگاه‌ها و شرکت‌ها به جهت افزایش فروش خود از راه‌های اینترنتی اقدام کنند. به همین دلیل فروش به‌صورت آنلاین باعث تسهیل در خرید و تهیه همچنین کاهش قیمت مواد معدنی و شیمیایی به دلیل حذف واسطه‌ها شده است.

 

خرید مواد اولیه شیمیایی و معدنی

هنگام راه‌اندازی یک کسب‌وکار تولیدی که به دنبال مواد معدنی و شیمیایی هستید بهتر است از موادی استفاده کنید که به اصالت آن اطمینان دارید تا نتیجه بهتری بگیرید مواد معدنی و شیمیایی را در entakala.com جستجو کرده و از طیف گسترده‌ای از تامین کنندگانی عمده‌ای که با انتاکالا همکاری می‌کنند، نیازهای مختلف صنعتی خود را برآورده کنید.

 

همکاری با تامین کنندگان عمده در انتاکالا

شرکت انتاکالا مفتخر است با همکاری با تولیدکنندگان و تامین کنندگان عمده کالاهای صنعتی و ایجاد بستری امن برای خرید آنلاین کالاهای صنعتی با حذف واسطه‌ها زمینه خریدی آسان و ارزان برای فعالان بخش‌های مختلف صنعتی و همه مردم فراهم آورد. شما مشتریان عزیز با مقایسه قیمت مواد معدنی و شیمیایی و همچنین اطمینان از اصالت کالاها با خیالی آسوده می‌توانید نسبت به خرید کالا اقدام کرده و مطمئن باشید با اولین خرید مشتری دائمی ما خواهید شد.

 

 

جای شما در انتاکالا خالی است! همین حالا در سایت ثبت‌نام کنید و به جمع تامین کنندگان انتاکالا بپیوندید.



:: موضوعات مرتبط: انواع کاربرد مواد معدنی و شیمیایی در صنایع مختلف , ,
:: برچسب‌ها: بسته بندی , صنایع شیمیایی , مواد معدنی , پلیمر , تجهیزات , پلی‌اتیلن , پلی وینیل کلراید , پلی‌پروپیلن , مواد شیمیایی , اسیدسولفوریک , فولاد , اتیلن , اتانول , سدیم هیدروکسید , گاز نیتروژن , تامین کنندگان , انتاکالا , فروشگاه آنلاین ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : انتاکالا

چگونه در بازارهای صنعتی فروشمان را چندین برابر کنیم؟

بهترین روش افزایش فروش در بازار صنعتی

بیش از 75 درصد مردم حداقل ماهی یکبار خرید اینترنتی انجام می‌دهند. خرید و فروش آنلاین، با توجه به مزایایی که برای خریداران و فروشندگان دارد، توجه طیف وسیعی از مردم را به خود جلب کرده است. البته این امر در خرید اقلامی مانند پوشاک بیشتر به چشم می‌خورد. در واقع خرید و فروش اینترنتی برخی کالاها مانند کالاهای صنعتی، طرفداران کمتری دارد. چرا که بسیاری از تامین کنندگان ابزارآلات و محصولات صنعتی، به شیوه‌های سنتی محصولاتشان را به فروش می‌رسانند. به این ترتیب آن‌ها با دسترسی نداشتن به حجم زیادی از مخاطبان و محدودیت‌هایی که برای جذب مشتری در فروش حضوری وجود دارد، بسیاری از مشتریان را از دست می‌دهند.

  • حذف هزینه‌های فروشگاه فیزیکی
  • گسترش عرصه کاری و حذف محدودیت‌های زمانی و مکانی
  • عرضه محصولات بر مبنای تقاضای مشتریان

 

 

 خرید و فروش آنلاین کالاهای صنعتی در انتاکالا

همانطور که گفتیم، راه‌اندازی فروش آنلاین ابزار آلات صنعتی مشکلاتی را به همراه دارد. اما با به‌کارگیری پلتفرم‌های آنلاین این حوزه، می‌توانید بر بسیاری از این مشکلات غلبه کنید.

انتاکالا به عنوان بازار آنلاین کالاهای صنعتی، بستری را برای خریداران و فروشندگان محصولات صنعتی فراهم کرده است تا در فضایی امن به خرید و فروش کالاهای صنعتی بپردازند. در انتاکالا، تامین کنندگان کالاها و ابزار آلات صنعتی محصولاتشان را در سایت انتاکالا عرضه می‌کنند و خریداران با مراجعه به سایت، کالاهای مورد نیازشان را خریداری می‌کنند. به این ترتیب، محصولات در معرض دید هزاران کاربر قرار می‌گیرند و شانس فروش آن‌ها افزایش می‌یابد.

یکی از امکاناتی که انتاکالا در اختیار فروشندگان قرار می‌دهد، خرید و فروش در بستری امن و مطمئن است. از جمله مشکلات فروش آنلاین کالاهای صنعتی، عدم اعتماد مشتریان به فروشگاه‌های آنلاین است. در واقع خرید محصولات صنعتی گران قیمت، به ریسک‌پذیری بیشتری نیاز دارد. بنابراین اگر مشتریان به فروشگاه‌ها اعتماد نداشته باشند، از خرید آنلاین صرف نظر می‌کنند. انتاکالا شرایطی را فراهم کرده است که مشتریان می‌توانند با خیال راحت خرید کنند. به طور مثال امکان پرداخت در محل یکی از امکاناتی است که انتاکالا در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و به این ترتیب این مشکل را حل کرده است.

 

تامین کنندگان انتاکالا می‌توانند هنگام ثبت محصول در سایت، قیمت ارزی محصولات را نیز درج کنند. ثبت قیمت ارزی از بروز هر گونه ضرر و زیان در معاملات جلوگیری می‌کند.

یکی از اولویت‌های انتاکالا، پاسخگویی به نیازهای خریداران است. انتاکالا با برقراری ارتباطی سودمند با مشتریان، نیازهای آن‌ها را شناسایی می‌کند و در راستای پاسخگویی به این نیازها گام برمی‌دارد. در انتاکالا مشتریان به محصولات برترین و بزرگ‌ترین برندهای ایران و جهان دسترسی دارند. دسته‌بندی این محصولات شامل بلبرینگ ها ، لوله و اتصالات ، مواد اولیه و معدنی، ابزار آلات و ... می‌شود که تمامی آن‌ها دارای ضمانت اصالت کالا و بازگشت کالا هستند.

اگر می‌خواهید به یکی از تامین کنندگان انتاکالا تبدیل شوید، کافی است در سایت ثبت‌نام کنید. پس از تایید هویت و ورود به حساب کاربری‌تان، به تمامی امکانات سایت دسترسی خواهید داشت. همچنین می‌توانید محصولاتتان را در سایت ثبت کنید و اقدامات لازم را برای فروش آن‌ها انجام دهید.

 

شرایط تامین کنندگان کالاهای صنعتی

 

همانطور که می‌دانید دوران کرونا میزان فروش حضوری را در حوزه‌ کالاهای صنعتی کاهش داده و کسب درآمد را برای افراد دشوار کرده است. کاهش درآمد، هدر رفتن زمان و تاخیر در ارسال کالا از بزگترین عیوب کرونا برای فروشندگان کالاهای صنعتی محسوب می‌شود.

انتاکالا بستری مختص خرید آنلاین اقلام صنعتی است که خرید و فروش را برای کاربر آسان کرده است. اگر شما نیز صاحب برند ، واردکننده، تولیدکننده و نماینده رسمی برندی هستید، می‌توانید در این بستر تخصصی ثبت‌نام کرده و عضو شوید. با عضویت در این بازار قادر خواهید بود با کاربرانی به وسعت کشورمان ایران در ارتباط باشید و بیش از پیش رغبت فروش محصول در بازار رقابتی فروش محصول را داشته باشید بنابراین اگر صاحبین صنایع هستید می‌توانید با عضویت در سایت به عنوان تامین کننده محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید.

 

جای شما در انتاکالا خالی است! همین حالا در سایت ثبت‌نام کنید و به جمع تامین کنندگان انتاکالا بپیوندید.

 



:: موضوعات مرتبط: چگونه در بازارهای صنعتی فروشمان را چندین برابر کنیم؟ , ,
:: برچسب‌ها: بازارهای صنعتی , ابزارآلات , فروش آنلاین , تامین کنندگان , کالاهای صنعتی , انتاکالا , لوله و اتصالات , مواد اولیه , بلبرینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : انتاکالا

ضرورت آشنایی با انواع تجهیزات حفاظت فردی و ترافیکی

انواع تجهیزات حفاظت فردی

تجهیزات ایمنی، همانطور که از نامش پیداست، جهت حفظ ایمنی فرد در هنگام کار و مواجهه با ماشین‌های صنعتی، ابزار آلات، محلول‌ها و مواد شیمیایی، قرار گرفتن در محیط‌های خورنده، اسیدی، شیمیایی و رادیواکتیو، و همچنین دیده شدن مطلوب کارگر توسط کارفرمایان انتخاب شده و به تامین کنندگان سفارش داده می‌شوند. انواع مختلف و متعددی از تجهیزات ایمنی برای مشاغل کارگاهی، فنی، درمانی و ... مورد نیاز است که در ادامه‌ی این مقاله از انتاکالا، به تعدادی از آنها اشاره می‌شود:

  • لباس کار: همان طور که از نامش پیداست، جهت پوشش بدن و پاها استفاده می‌شوند. لباس‌های کار انواع یکسره یا دو تکه داشته و می‌توانند کل بدن یا قسمتی از آن را پوشش دهند. تعدادی از لباس‌های کار رایج در کارگاه‌ها عبارت‌اند از: انواع روپوش‌ها، پیش‌بند، لباس کار جوشکاری، لباس نقاشی، کاپشن و شلوار مهندسی، لباس و لوازم آتش‌نشانی، لباس کار آزمایشگاهی (ضد شیمیایی و محیز رادیواکتیو) و لباس نسوز.
  • کلاه ایمنی: با توجه به اینکه در بسیاری از کارگاه‌های ساختمانی و تولیدی، از بالابرها استفاده می‌شود یا انجام کار در طبقات مختلف صورت می‌پذیرد، به علت اینکه سقوط هر نوع مصالحی موجب آسیب‌رساندن به کارگران و سایر اعضای کارگاه خواهد شد، استفاده از کلاه ایمنی برای تمامی پرسنل حاضر در کارگاه در هر زمانی حتی تعطیلی کارگاه الزامی و حیاتی بوده و یکی از مهمترین تجهیزات ایمنی و پوشاک است.
  • عینک و گاگل ایمنی: عینک‌های ایمنی برای حفاظت از چشم‌ها در زمان جوشکاری و پرتاب شدن براده‌ها، محیط‌های دارای گرد و غبار و نور شدید و همچنین گاگل‌ها برای محیط‌های شیمیایی و مکان‌های مرتبط با لیزر و در زمان استفاده از ابزارهای جوشکاری‌ صنعتی به کار می‌روند.
  • دستکش‌ها و کفش‌های ایمنی: یکی از مهمترین وسایل ایمنی، دستکش‌ها هستند چرا که کلیه‌ی کارهای انجام شده در کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها با دست انجام می‌شود. دستکش‌ها می‌توانند، بسته به نوعشان، دست اپراتور را در برابر خراش، زخم، سوختگی، شکستگی و ... حفظ نمایند. از انواع مختلف دستکش می‌توان به دستکش‌های لاتکس، لاستیک، نیتریل، وینیل، چرم، برزنت و همچنین آلومینیومی اشاره کرد. کفش ایمنی برای حفظ انگشتان، پنجه، پاشنه و کف پا در برابر سقوط اجسام و بریدگی و خراش استفاده می‌شود. جنس کفش‌های کار معمولا از چرم یا چرم مصنوعی بوده و در سمت پنجه‌ی آن دارای قطعه‌ی فلزی محافظ انگشتان است.
  • ماسک و رسپیراتور: به طور کلی در محیط‌های دارای گرد و غبار، محیط‌های دارای آلودگی باکتریال و ویروسی، مواد شوینده، مواد شیمیایی و سمی، استفاده از انواع ماسک از ساده تا فیلتردار یا رسپیراتورها باعث ایجاد ایمنی برای دستگاه تنفسی خواهد شد.

 

کاربرد تجهیزات ایمنی و کنترل ترافیک شهری

بسیاری از شرایط مختلف وجود دارد که استفاده از تجهیزات ایمنی و کنترل ترافیک را ضروری می‌سازد. به ‌عنوان ‌مثال، هنگام کار بر روی پروژه‌های جاده‌ای شما نباید بدون استفاده از محصولات ایمنی مناسب جهت کنترل ترافیک عمل کنید. همه‌ساله، حوادث ناشی از عدم استفاده از تجهیزات ایمنی و کنترل ترافیک رخ می‌دهد، که بسیاری از آن‌ها جدی و برخی باعث مرگ می‌شوند. استفاده از تجهیزات خوب ایمنی، می‌تواند به جلوگیری از این حوادث کمک کند.

 

تجهیزات ایمنی کنترل ترافیک شهری، شامل وسایلی برای وادار کردن استفاده‌کنندگان از راه به رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی می‌شود. استاندارد کردن علائم و تجهیزات ترافیکی از نظر ابعاد، رنگ، طرح، حروف و به‌کارگیری هماهنگ آن‌ها در همه معابر به‌ منظور جلوگیری و به حداقل رساندن شرایط تهدیدکننده در خیابان‌ها و جاده‌ها جهت جلوگیری از صدمات جدی ناشی از حوادث و تصادفات از دیگر انواع تجهیزات ایمنی کنترل ترافیک شهری است.

 

فروش آنلاین تجهیزات ترافیکی

این روزها انواع مختلفی از تجهیزات ایمنی و کنترل ترافیک در بازار وجود دارد، بنابراین دانستن اینکه دقیقا از چه محصول‌هایی، در چه مواقعی استفاده کنید، گاهی اوقات مشکل است. ما در انتاکالا با سال‌ها تجربه، می‌توانیم اطلاعات زیادی در مورد انواع مختلف تجهیزات ایمنی ارائه دهیم.

قبل از هر کاری، باید در نظر بگیرید که چه نوع تجهیزات ایمنی و کنترل ترافیک ممکن است برای حفظ امنیت جاده موردنیاز باشد. اما داشتن اطلاعات شخصی در مورد این موضوع می‌تواند مفید باشد. ما طیف وسیعی از محصولات ایمنی را برای انواع محیط‌های مختلف کار، ارائه می‌دهیم همچنین می‌توانیم هر آنچه را که برای ایمن بودن ترافیک نیاز دارید، تهیه کنیم

 

اگر در مورد انواع تجهیزات ایمنی و کنترل ترافیک که ما ارائه می‌دهیم، نحوه عملکرد تجهیزات و زمان استفاده از آن، سؤالی دارید، بخش خدمات مشتری ما بسیار خوشحال خواهد شد که به شما کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر همین امروز با فروشگاه آنلاین انتاکالا تماس بگیرید.

 

جای شما در انتاکالا خالی است! همین حالا در سایت ثبت‌نام کنید و به جمع تامین کنندگان انتاکالا بپیوندید.



:: موضوعات مرتبط: ضرورت آشنایی با انواع تجهیزات حفاظت فردی و ترافیکی , ,
:: برچسب‌ها: تجهیزات حفاظت فردی , تجهیزات حفاظت ترافیکی , ابزارآلات , مواد شیمیایی , تجهیزات ایمنی , انتاکالا , لباس کار , لوازم آتش نشانی , لباس کار آزمایشگاه , کلاه ایمنی , ایمنی و پوشاک , ابزارهای جوشکاری , کفش ایمنی , ماسک , رسپیراتور , کنترل ترافیک , فروشگاه آنلاین , انتاکالا , تامین کنندگان ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : انتاکالا

بررسی تخصصی انواع کالاهای صنعتی

بررسی کامل کابل برق صنعتی

با توجه به توسعه روزافزون انتقال الکتریسیته و نیروی برق و نیاز صنعت به تولید جزء اصلی این انتقال یعنی کابل برق، تجهیزات انتقال قدرت و مهندسی آن یکی از اساسی‌ترین نیازهای این صنعت بوده و شناخت انواع کابل، پوشش و غلاف آنها و جنس اجزای رسانای آنها برای به کار گیری در نیروگاه‌ها و خطوط انتقال نیرو ضروری است. دانش به کار بردن ابزار آلات و تجهیزات برق‌رسانی از جمله سیم و کابل، دکل‌ها، ترانس‌ها و ... به اندازه‌ای اهمیت دارد که در صورت ایجاد اختلال در هر کدام از این تجهیزات انتقال قدرت، قطعی برق و آسیب به قطعات و دستگاه‌های برقی صنعتی و خانگی قطعی خواهد بود. در این نوشتار به معرفی انواع کابل برق، ساختمان داخلی آنها و کاربردشان از نظر توان انتقال قدرت و مکان مورد استفاده پرداخته شده است.

انواع کابل برق و کاربرد آن از نظر فشار یا سطح ولتاژ

کابل برق به کار رفته در تجهیزات انتقال قدرت عمدتا از یکی از سه دسته زیر انتخاب می‌شود:

  • کابل فشار قوی
  • کابل فشار متوسط
  • کابل فشار ضعیف

عمدتا از کابل‌های فشار قوی برای تحمل اختلاف پتانسیلی در حدود 400000 ولت استفاده می‌شود. این نوع کابل‌ها همچنین برای تحمل مقاومت بیش از 36000 وات ساخته و به کار می‌روند و می‌توان از آنها در خطوط انتقال نیروی بین شهری استفاده کرد.

کابل‌های فشار متوسط نیز با توجه به ظرفیت تحمل بین 1000 تا 36000 وات عمدتا در فضاهای درون شهری به کار می‌روند. از این نوع کابل‌ها به همراه کابل‌های برق فشار ضعیف که ظرفیت مقاومت 600 تا 1000 وات دارند عمدتا در سیستم‌های برق‌رسانی صنعتی و خانگی شهری استفاده می‌شود.

 

کاربردهای جک روغنی

کار کردن جک هیدرولیک بر اساس اصل پاسکال است. یعنی فشار اعمال شده به سیال ذخیره شده در یک ظرف به طور مساوی در همه جهات توزیع می‌شود و همین اصل باعث می‌شود که با اعمال فشاری برابر بر روی یک صفحه کوچکتر (که نیازمند نیروی کمتری است) بتوان در سوی دیگر جک که دارای صفحه بزرگتری است نیروی بیشتری برداشت کرد، چرا که فشار در هر صورت باید در دو طرف یکسان باشد. اجزای مهم جک هیدرولیک عبارت اند از سیلندرها، سیستم پمپاژ و سیال هیدرولیک که برای این سیال معمولا روغن استفاده می شود.

کار کردن با جک روغنی نیاز به دقت و مراقبت خاصی دارد. به عنوان مثال اگر برای انجام کار نیاز به بلند کردن جسمی سنگین مانند یک وسیله نقلیه است، باید پایه های جک را به درستی قرار داد تا بتوانند بار اصلی را حمل کنند. تکیه دادن، سوار شدن یا ضربه به جک نه تنها خطر شکست مکانیکی یا هیدرولیکی را افزایش می‌دهد، بلکه در کارایی جک و بالا بردن اجسام مورد نظر نیز اختلال ایجاد می‌کند.

جک‌های معمولی در مقایسه با جک‌های هیدرولیکی، قادرند با اعمال نیروی کمی، بارهای سنگین‌تر را به راحتی و در ارتفاع بیشتری بلند کنند.

برای دستیابی به این خروجی، سیلندرهای کوچک و بزرگ از طریق سیال هیدرولیک به هم متصل می‌شوند که با اعمال نیروی کم بر روی سیلندرهای کوچکتر، بتوان در فشار ثابت نیروی بسیار بزرگتری در سیلندرهای بزرگ دریافت کرد و برای بالا بردن و انتقال نیرو آن را به کار برد که این امر به کاهش مقدار نیروی انسانی اعمال شده برای بالا بردن اجسام کمک می‌کند و همچنین سرعت و دقت کار را افزایش می‌دهد.

در ادامه برخی از مزایای جک هیدرولیک آورده شده است:

  • فضای کمی را اشغال می‌کنند.
  • به دلیل استفاده از روغن در محفظه داخلی سیلندر، کمتر دچار زنگ‌زدگی و خوردگی می‌شوند.
  • برای کار با بارهای سنگین بسیار کارآمد هستند و با حداقل نیرو می‌توان بارها را بلند کرد.
  • کاربرد آنها راحت است و نیاز به دانش خاصی ندارد.
  • وزن آنها از جک‌های پیچی کمی سبک‌تر است.

 

انواع روغن های صنعتی

روغن‌های صنعتی، مجوعه‌ای گسترده از روغن‌هایی هستند که در صنعت و به جهت روانکاری، انتقال قدرت، انتقال حرارت، خنک‌کنندگی و ... به کار می‌روند. بر خلاف سده‌های گذشته که از روغن‌های حیوانی مانند چربی‌های نهنگ، چارپایان و یا حتی روغن‌های گیاهی و نباتی در ابزار آلات صنعتی و به جهت روانکاری استفاده می‌شد، از قرن نوزدهم و با رشد صنعت و پیشرفت تکنولوژی و همچنین پیدایش نفت به عنوان ماده‌ای ارزشمند در تهیه و تولید فرآورده‌های سوختی، روغنی و شیمیایی، تولید و استفاده از روغن‌های صنعتی رشد چشمگیری داشته است. روغن‌های حیوانی و گیاهی به دلیل اینکه کیفیت مداوم و مستمر در روغن‌کاری و روانکاری نداشتند و همچنین کارایی پایینی داشته و زود فاسد می‌شدند، امروزه دیگر جهت مصارف صنعتی استفاده نمی‌شوند و کاملا منسوخ شده و جای خود را به روغن‌های صنعتی داده‌اند.

 

 

روغن‌های صنعتی و سنتتیک با توجه به کارایی بالا در انتقال نیروی هیدرولیکی و همچنین روانکاری، امروزه در اکثر صنایع سنگین و نیمه‌سنگین از جمله نیروگاه‌ها، کارخانه‌های خودروسازی، صنایع فلزات و ریخته‌گری، رآکتورهای هسته‌ای، موتورهای احتراق داخلی و دیزلی و ماشین‌آلات سنگین و سبک به کار می‌روند که روغن های صنعتی را می توان از فروشگاه آنلاین کالاهای صنعتی به راحتی سفارش و تهیه نمود.

کاربرد انواع plc در پروژه ها

یک کنترل‌کننده منطقی قابل‌برنامه‌ریزی یا (PLC) ، یک کامپیوتر صنعتی است که برای کنترل فرآیندهای تولید، مانند خطوط مونتاژ، ماشین‌ها، دستگاه‌های روباتیک یا هر فعالیتی که نیاز به قابلیت اطمینان بالا دارد طراحی‌شده است و مانند رایانه‌ای شخصی به سهولت برنامه‌نویسی می‌شود و به‌طور خاص برای کارکرد قابل‌اعتماد در محیط‌ها و شرایط سخت، مانند ارتعاشات شدید، دمای شدید و شرایط مرطوب یا گردوغبار استفاده‌شده و با این شرایط سازگار است.

 

 

تعریف پی ال اسی

 

یک کنترل‌کننده منطقی برنامه‌پذیر یا PLC، یک کامپیوتر مقاوم است که برای اتوماسیون صنعتی استفاده می‌شود. این کنترل‌کننده‌ها می‌توانند یک فرآیند خاص، عملکرد ماشین یا حتی کل خط تولید را خودکار کنند.

 

PLC   اطلاعات را از حسگرها یا دستگاه‌های ورودی متصل دریافت می‌کند، داده‌ها را پردازش می‌کند و خروجی‌ها را بر اساس پارامترهای از پیش برنامه‌ریزی‌شده راه‌اندازی می‌کند.

بسته به ورودی‌ها و خروجی‌ها، یک PLC می‌تواند داده‌های زمان اجرا مانند بهره‌وری یا دمای کارکرد دستگاه را نظارت و ضبط کند، فرآیندها را به‌طور خودکار شروع و متوقف کند، در صورت خرابی دستگاه آلارم ایجاد کند و موارد دیگر. کنترل‌کننده‌های منطقی قابل‌برنامه‌ریزی یک راه‌حل کنترلی انعطاف‌پذیر و قوی هستند که تقریبا با هر برنامه‌ای سازگار است.

 

استفاده از درزگیر در صنایع مختلف

درزگیر صنعتی در واقع متریالی برای محدود کردن نقاط مختلف سطح یا دستگاه است که وظیفه عایق کردن در برابر آب، حرارت و نشتی را برعهده دارد. امروزه انواع درزگیر در صنعت توسط برندهای معتبر به صورت مایع، لاستیک، نوار و ... تولید و روانه بازار می‌شوند تا با توجه به مکانیزم ساخت و ویژگی‌هایی که دارند، در بخش‌های مختلف صنعت به‌کار روند.

انواع درزگیر صنعتی از قدرت چسبندگی بالا و مقاومت عالی در برابر ضربه، فشار و سایش برخوردار هستند. خصوصیات و ویژگی‌های انواع درزگیر بر اساس مواد اولیه ساخت، نوع طراحی، فرایند تولید، ضخامت و ... تعیین می‌شود و هر کدام برای صنایع خاصی کاربرد دارند.

در حال حاضر درزگیرهای مختلفی از برندهای گوناگون در بازار ایران وجود دارند و تامین‌کنندگان بسیاری در زمینه خرید و فروش آنلاین درزگیر مشغول فعالیت هستند؛ از این‌رو متقاضیان انواع درزگیر صنعتی، می‌توانند با توجه به نیازشان به تهیه محصول اقدام کنند.

انواع درزگیر صنعتی

درزگیرها به مواد و متریالی اطلاق می‌شود که برای عایق‌بندی و پر کردن فاصله بین سطوح و دستگاه در صنایع مختلف به‌کار می‌روند. انواع درزگیر صنعتی با توجه به جنس و ضخامت دارای ماهیت، فرایند ساخت و ویژگی‌های متفاوتی هستند.

درزگیرهای سیلیکونی

درزگیر اپوکسی

درزگیر فنولی

درزگیر آکریلیک

درزگیر پلیمری

 

فروشگاه آنلاین کالاهای صنعتی

همانطور که همه می دانند، راه‌اندازی فروش آنلاین ابزار آلات صنعتی مشکلاتی را به همراه دارد. اما با به‌کارگیری پلتفرم‌های آنلاین این حوزه، می‌توانید بر بسیاری از این مشکلات غلبه کنید.

انتاکالا به عنوان بازار آنلاین کالاهای صنعتی، بستری را برای خریداران و فروشندگان محصولات صنعتی فراهم کرده است تا در فضایی امن به خرید و فروش کالاهای صنعتی بپردازند. در انتاکالا، تامین کنندگان کالاها و ابزار آلات صنعتی محصولاتشان را در سایت انتاکالا عرضه می‌کنند و خریداران با مراجعه به سایت، کالاهای مورد نیازشان را خریداری می‌کنند. به این ترتیب، محصولات در معرض دید هزاران کاربر قرار می‌گیرند و شانس فروش آن‌ها افزایش می‌یابد.

 

 

بهترین روش‌های افزایش فروش در بازار صنعتی

بیش از 75 درصد مردم حداقل ماهی یکبار خرید اینترنتی انجام می‌دهند. خرید و فروش آنلاین، با توجه به مزایایی که برای خریداران و فروشندگان دارد، توجه طیف وسیعی از مردم را به خود جلب کرده است. البته این امر در خرید اقلامی مانند پوشاک بیشتر به چشم می‌خورد. در واقع خرید و فروش اینترنتی برخی کالاها مانند کالاهای صنعتی، طرفداران کمتری دارد. چرا که بسیاری از تامین کنندگان ابزارآلات و محصولات صنعتی، به شیوه‌های سنتی محصولاتشان را به فروش می‌رسانند. به این ترتیب آن‌ها با دسترسی نداشتن به حجم زیادی از مخاطبان و محدودیت‌هایی که برای جذب مشتری در فروش حضوری وجود دارد، بسیاری از مشتریان را از دست می‌دهند.

جای شما در انتاکالا خالی است! همین حالا در سایت ثبت‌نام کنید و به جمع تامین کنندگان انتاکالا بپیوندید.



:: موضوعات مرتبط: بررسی تخصصی انواع کالاهای صنعتی , ,
:: برچسب‌ها: برق صنعتی , جک روغنی , جک هیدرولیک , روغن های صنعتی , PLC , کنترل‌کننده منطقی , درزگیر , درزگیر صنعتی , درزگیرهای سیلیکونی , درزگیر اپوکسی , فروشگاه آنلاین , انتاکالا , ابزارآلات , تامین کنندگان ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : انتاکالا

 

خرید آنلاین ابزار تجهیزات صنعتی

نقش بلبرینگ در صنایع مختلف

بلبرینگ‌ها جزو قطعه‌های  پر مصرف‌ و پر کاربردی هستند که نه تنها در صنایع بلکه در زندگی عمومی ما نقش مهمی را ایفا می‌کنند. چرا که عموما آن چه از ابزارآلات و وسایل مانند دوچرخه، چرخ خیاطی و ... اطراف خود می‌بینیم در ساختار خود دارای این قطعه مهم است. حال این سوال ایجاد می‌شود که بلبرینگ چگونه کار می‌کند؟

قبل از پاسخ به این سوال بهتر است با تعریف ابتدایی این ابزار آشنا شویم. بلبرینگ در لغت از دو کلمه Ball (گوی) و Bearing(یاتاقان) تشکیل شده‌است. در کل اگر بیرینگ یا یاتاقان دارای اجزای گردنده ساچمه کروی باشد به آن بلبرینگ گفته می‌شود. این‌گونه نیز می‌توان گفت که بلبرینگ به معنی بیرینگ توپی یکی از انواع یاتاقان‌های تماسی غلتشی است. وظیفه اصلی و اساسی بلبرینگ کاهش اصطکاک میان سطوح در حال حرکت، کاهش سرو صدای قطعات حین کار و نگه‌داری محورها به گونه‌ای است که لق نزنند. بلبرینگ‌‌ها تحت تاثیر چهار نیروی زیر هستند:

  • بار محوری: بار محوری نیرویی است که موازی با محور شفت عمل می‌کند. بلبرینگ‌های کف گرد از جمله قطعاتی هستند که توان تحمل بار محوری بالایی دارند.
  • بار شعاعی: نیروهایی هستند که عمود بر محور شفت بر قطعه وارد می‌شوند که بلبرینگ شیار عمیق در این دسته جای دارد.
  • بار ترکیبی : این بلبرینگ‌ها توان تحمل هر دو بار شعاعی و محوری را به‌ طور هم‌زمان دارند.
  • بار خمشی: این اصطلاح برای زمانی است که باری به صورت خارج از مرکز بلبرینگ‌ بر قطعه وارد می‌شود که بلبرینگ‌های تماس زاویه‌ای نمونه‌ای عالی از این نوع هستند.

 

 

انواع بلبرینگ

همان‌طور که گفته شد این قطعات نقش سازنده‌ای در صنایع دارند و بسته به کاربردشان انواع و کیفیت‌های متفاوتی دارند. به طور کلی انواع بلبرینگ را می‌توان در چهار گروه زیر قرار داد.

بلبرینگ شیار عمیق

بلبرینگ تماس زاویه‌ای

بلبرینگ کف گرد

بلبرینگ خود تنظیم

خرید آنلاین بلبرینگ

امروزه به واسطه پیشرفت تکنولوژی امکان فروش آنلاین محصولات مختلف از جمله فروش آنلاین بلبرینگ توسط شرکت‌ها و تولید‌کننده‌های بزرگ و مطرح میسر شده‌است. در میان ارائه‌دهندگان متعدد و آنلاین انواع بلبرینگ، بیرینگ و ... شرکت انتاکالا به عنوان تامین‌ کننده انواع بلبرینگ، شرکتی مطمئن با سابقه‌ای درخشان است که بستری امن و آسان را جهت خرید آنلاین بلبرینگ برای شما کاربران عزیز مهیا کرده‌است.

 

معرفی کاربردی ترین ابزار الات صنعتی

 

ابزارآلات صنعتی دستی

ابزار های دستی، همان طور که از نامشان مشخص است، طوری ساخته شده اند که توسط دست انسان قابل استفاده باشند. این ابزار در پروژه های مختلف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

• آچار: آچار ها در اندازه های مختلفی وجود دارند. کارگران به تعدادی از آنها نیاز دارند تا پیچی را ببندند یا شل کنند.

• انبردست: از انبردست برای محکم بستن پیچ و مهره ها، خم و برش سیم و کابل استفاده می کنند.

• چکش: چکش اساسا در شکل دهی فلز، ضربه زدن به میخ، علامت گذاری نقاط مته و برداشتن میخ های محکم استفاده می شود.

• پیچ گوشتی: پیچ گوشتی ها دارای اشکال مختلف تیغه هستند و برای پیچ کردن قطعات به هم استفاده می‌شود.

 

ابزارآلات صنعتی برقی

متداول ترین و پر کاربردترین ابزارهای مورد استفاده در بین این دسته بندی، ابزارآلات برقی هستند. علت این پرکاربرد بودن هم سخت نیست، چون با دسترسی به برق به آسانی قابل استفاده هستند و سرعت کار را چند برابر می‌کنند.

دریل برقی: دریل ها دارای اندازه ها و توان های متفاوتی هستند. از دریل، برای ایجاد حفره و سوراخ هایی با اندازه های مختلف استفاده می شود.

• ماشین تراش و فرز: از دستگاه های تراش و فلز برای برش، تراشیدن چوب و فلز، شکل دهی و ترکیب قطعات فلزی استفاده می شود.

• اره های  برقی: این اره ها قابل حمل است که برای پروژه های صنعتی استفاده می‌شود. از این اره ها، برای برش سریع و آسان چوب، پلاستیک، فلز و سایر مواد مانند کاشی و آجر استفاده می‌شود.

• بلوور: بلوور دستگاهی است که با آن گرد  و  غبار و خرده  چوب‌هایی که در محل کار وجود دارد را تمیز می کنیم.

 

ابزارآلات صنعتی بنزینی

  امروزه علی‌رغم وجود برق در بسیاری از نقاط، هنوز در بعضی از مکان‌ها مانند تعدادی از روستاها، جنگل‌ها، مزارع و... به برق دسترسی نداریم به همین دلیل در این مکان ها برای انجام بسیاری از کارها عموما از ابزار های بنزینی استفاده می‌کنیم.

• ژنراتور بنزینی: این ژنراتور وسیله ای است که انرژی  بنزین را به انرژی الکتریکی (یا همان برق) تبدیل می‌کند و از این برق تولیدی برای روشنایی،گرمایش و ... استفاده می‌شود.

• علف زن بنزینی: از علف زن بنزینی برای تراشیدن و هرس کردن علف‌های هرز استفاده می‌شود.

• اره بنزینی: از این اره که با بنزین کار می‌کند برای بریدن الوار های چوبی استفاده می‌شود.

 

مزایای استفاده از اتوماسیون صنعتی در صنایع مختلف

یکی از مهم‌ترین مزایا استفاده از اتوماسیون صنعتی در صنایع مختلف کاهش هزینه‌‌ها است. وقتی دستگاه‌های اتوماتیک جایگزین نیروی انسانی می‌شود، سرعت تولید افزایش پیدا می‌کند و ایمنی هم بیشتر می‌شود. بنابراین در مدت‌زمان کمی به اهداف تولیدی کارگاه خودتان می‌رسید.

به‌علاوه این تجهیزات به مدیریت بهتر کارگاه صنعتی هم کمک می‌کنند. بسیاری از این دستگاه‌ها در صنایع مختلف، کارخانه‌ها، سیستم‌های گرمایشی و بویلرها، سوئیچینگ شبکه‌های تلفن و ایجاد تعادل در حرکت کشتی‌ها و هواپیماها به کار می‌روند.

از دیگر مزایای تجهیزات اتوماسیون صنعتی می‌تواند به افزایش کیفیت محصولات و کاهش فرایندهای تکراری اشاره کرد. با استفاده از این تجهیزات می‌تواند دستگاه‌ها و فرایندها را از راه دور کنترل کرد و ضایعات تولید را به حداقل رساند.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات اتوماسیون صنعتی

انتاکالا یکی از مطرح‌ترین شرکت‌ها در زمینه فروش اینترنتی تجهیزات اتوماسیون صنعتی است و دستگاه‌هایی مثل رله، ابزار دقیق، درایو، PLC، سنسور، کنتاکتور، منبع تغذیه، اینورتر و کامپیوتر را با هزینه‌های مختلف در اختیار صنعت‌گرها می‌گذارد.

محصولات موجود در انتاکالا از برترین برندهای تامین‌ کننده اتوماسیون صنعتی هستند. از جمله این برندها می‌توان به زیمنس، میتسوبیشی، داناهر، امرسون، یوکوگاوا، راکول، ای بی‌ بی، هانیول و اشنایدر اشاره کرد.

 

برق صنعتی چیست؟   

تعریف برق صنعتی می‌تواند خیلی گسترده باشد، اما اگر بخواهیم آن را ساده بیان کنیم می‌توانیم بگوییم برق صنعتی یعنی کاربرد برق در صنعت، مواردی هم در نظر گرفته شده است که مثلا تکنیک‌ها و روش‌هایی که برای کنترل و استفاده از برق در صنعتاستفاده می‌شود، درساختمان‌های مسکونی، تجاری، بیمارستانها و… هم کاربرد دارد  برق صنعتی یعنی شبکه سه فاز و قدرت و تجهیزات قدرت، مثل موتورهای سه فاز،ژنراتورها یا ترانسهای قدرت.

تجهیزات برق صنعتی همچنین به طور خاص به اجزای جداگانه تجهیزات توزیع برق، محصولات و سیستم‌ها اشاره دارد؛ صرف نظر از این موضوع، این ماشین‌ها برای عملکرد صحیح تقریبا: هر صنعت دیگری حیاتی هستند و برای بیشتر، اگر نه همه مشاغل امروزی، ضروری هستند.

 

 

تابلو برق چیست؟

از تابلوهای برق جهت توزیع ایمن برق در تأسیسات تجاری و صنعتی استفاده می‌شود. تابلو برق بخشی از یک سیستم توزیع الکتریکی است که یک منبع تغذیه الکتریکی را به مدارهای شاخه تقسیم می‌کند در حالی که یک قطع کننده مدار یا فیوز برای هر مدار در یک محفظه مشترک ارائه می‌دهد.

معرفی بهترین برندهای تامین کننده لوازم برقی صنعتی

 

برق صنعتی شامل کنتاکتورها، رله‌ ها و محافظ‌ها است که در زیر به بررسی بهترین شرکت‌ها و برندهای تولیدکننده این قطعات می‌پردازیم.

به طور کلی، یک کنتاکتور به عنوان یک سوئیچ کنترل الکتریکی شناخته می‌شود که مناسب برای تغییر مدار برق است. معمولا کنتاکتور می‌تواند مدارهایی را کنترل کند که سطح قدرت آنها کمتر است.

 

خرید و فروش آنلاین انواع لوازم برقی صنعتی

انتاکالا با فراهم آوردن بستری برای خرید و فروش آنلاین کالاهای صنعتی، این امکان را به شما می‌دهد که انواع لوازم برقی صنعتی را به سادگی معامله کنید. در صورتی که خریدار یا فروشنده این تجهیزات هستید، با ثبت‌نام در سایت انتاکالا، می‌توانید نسبت به خرید یا فروش آن‌ها اقدام کنید.

 

با ثبت نام در فروشگاه آنلاین انتاکالا، به جمع تامین کنندگان انتاکالا بپیوندید.



:: موضوعات مرتبط: خرید آنلاین ابزار تجهیزات صنعتی , ,
:: برچسب‌ها: خرید آنلاین , انتکالا , ابزار تجهیزات صنعتی , بلبرینگ , گوی , یاتاقان , بار محوری , بار شعاعی , بار ترکیبی , بار خمشی , بلبرینگ شیار عمیق , بلبرینگ تماس زاویه ای , بلبرینگ کف گرد , بلبرینگ خود تنظیم , خرید آنلاین بلبرینگ , خرید آنلاین , تامین کنندگان , ابزارآلات , ابزارآلات صنعتی , ابزارآلات صنعتی دستی , سیم و کابل , پیچ گوشتی , ابزارآلات صنعتی برقی , دریل برقی , ابزارآلات صنعتی بنزینی , اتوماسیون صنعتی , برق صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : انتاکالا

کاربرد تجهیزات اتوماسیون صنعتی در پیشبرد اهداف

 

به‌طور کلی تجهیزات اتوماسیون صنعتی به 4 دسته ثابت، قابل برنامه‌ریزی، قابل انعطاف و تجمیع‌شده تقسیم می‌شوند. دسته‌بندی دیگری هم برای انواع تجهیزات صنعتی وجود دارد. شبکه‌های عصبی مصنوعی، سیستم کنترل توزیع، واسط ماشین انسان، اسکادا، ابزار دقیق، کنترل حرکت و روباتیک از انواع این تجهیزات هستند که سنسور، انکودر، کنترلر، نمایشگر، رله، تایمر، منبع تغذیه، استپ موتور، اینورتر، ابزار دقیق و PLC در گروه‌های مختلف قرار می‌گیرند.

 PLC یک کامپیوتر دیجیتال است که فرایندهای صنعتی را کنترل می‌کند. این دستگاه مهم‌ترین دستگاه در صنایع مختلف است. زمانی که یک برنامه کنترلی اجرا می‌شود، این دستگاه همواره وظیفه نظارت و بررسی سیستم را به عهده دارد. PLC از ورودی و سنسورها بازخورد می‌گیرد و اطلاعات را به برنامه کنترلی خودش منتقل می‌کند. در نهایت دستگاه با استفاده از عملکرد ماشین تصمیم‌گیری می‌کند.

 PLC با برندهای مختلف در بازار وجود دارد، PLC دلتا، کاتک، LS و میتسوبیشی از برندهای موجود هستند. کنترلرها برای کنترل مقادیر مشخص استفاده می‌شود. از جمله کنترلرهای پرکاربرد، کنترل PH، پنل میتر، کنترلر توان و کنترلر دما هستند.

 

بهترین برند تولید کننده  plc

 

امروزه رقابت در صنعت اتوماسیون صنعتی شدید است و شرکت‌هایی که به سمت تولیدکنندگان PLC و توسعه برندهای PLC خود سوق داده می‌شوند. یکی از بهترین راه‌ها برای قضاوت اینکه کدام PLC محبوب‌تر است، سهم بازار است. محبوب‌ترین PLC با توجه به سهم بازار، Siemens Simatic PLC  بود. دومین PLC محبوب Rockwell Automation Allen Bradley PLC بود.

 

کاربرد ابزار دقیق در صنایع مختلف

امروزه نیاز صنعت های مختلف به ابزارآلات بسیار زیاد است و به وضوح قابل مشاهده است که سرعت پیشرفت صنعت و تکنولوژی بدون ابزارهای مختلف تقریبا غیر ممکن است.

ابزار دقیق نیز در عرصه صنعت جایگاه ویژه‌ای دارد و به گونه‌ای است که نمی‌توان آن را از صنایع مختلف جدا کرده و با قول قلب هر پروژه صنعتی ابزار دقیق محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم که کاربرد ابزار دقیق در صنایع مختلف را بررسی کنیم:

 

تعریف ابزار دقیق

ابزار دقیق ، همانطور که از اسمش پیداست، وسایل و ابزار آلاتی هستند که  برای اندازه‌گیری دقیق به کار می‌روند و میزان خطا در آنها بسیار کم است. این ابزار، بر اساس کمیت مورد نظر در سیستم تحت کنترل برای انداز‌ گیری دقیق کمیت‌هایی مثل فشار، رطوبت، دما و همچنین نمایش و کنترل این کمیت‌ها به کار گرفته می‌شود. به گونه‌ای که  می‌توان گفت خروجی ابزار دقیق کمترین خطا و اشتباه را دارد.

طبقه بندی ابزار دقیق

همانطور که گفتیم ابزار در حقیقت زیر ساخت یک سیستم اتوماسیون را تشکیل می‌دهد و ابزارهای مثل انواع کنترلر، ترانسمیتر، رکوردر و مواردی از این قبیل است که وظیفه اندازه گیری، انتقال، نمایش، ثبت و کنترل پارامترهای مهمی که مد نظر یک صنعت است را به عهده دارد. از جمله این پارامتر می‌توان به کنترل دما، رطوبت، فشار، فلو، سطح مایعات. و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

تامین کنندگان ابزار دقیق، این ابزار را در  دسته‌بندی‌های مختلفی قرار داده‌اند که ما در اینجا آن را به دسته‌های زیر طبقه بندی می‌کنیم:

سنسور

سنسور وسیله‌ای است که کمیت‌های فیزیکی  دما، رطوبت، PH شیمیایی مواد و مواردی از این قبیل را اندازه‌گیری می‌کند و سپس به نیرو و سیگنال الکتریکی تبدیل می‌کند.

ترانسمیتر

ترانسمیترها در حقیقت همان منتقل کننده‌ها هستند که کمیت‌های فیزیکی مدنظر را اندازه‌گیری می‌کنند و آن را به فاصله‌های دور انتقال می‌دهند.

ترانسمیتر در پروسه‌ها و فعالیت‌های بزرگ صنعتی کاربرد دارد و وظیفه این ابزار به این شکل است که  عملیات اندازه‌گیری (سنسور)، تبدیل و تقویت نیروی سیگنال‌های الکتریکی را به عهده دارد.

 

 

دیتا لاگر

دیتا لاگر برای ثبت داده‌ها کاربرد دارد و هدف از استفاده از آن، این است که یک فرایند به طور دقیق کنترل شود و بعد از آن بتوان از طریق این ابزار به مستندسازی مقدارها و اتفاقات آن فرایند پرداخت.

نمایشگر

نمایشگر در سیستم ابزار دقیق، یک ابزار برای ارتباط بصری بین ابزار، سیستم کنترلی و انسان است. این ابزار برای میزان عددی پارامترهایی است که اندازه‌گیری شده‌اند و در اتاق فرمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.. به عنوان مثال اینکه دمای هیترها در یک دستگاه و یا فشار روغن هیدرولیک را به انسان نمایش می‌دهد.

مبدل

مبدل  همان ترانسدیوسر است که پارامترهایی که توسط سنسور اندازه‌گیری شده‌اند را به سیگنال‌های الکتریکی تبدیل می‌کند. . به این معنی که مثلا اگر برای پارامتر دما، یک سنسور به همراه یک ترانسدیوسر به کار گرفته شود، سنسور مقدار فشار را اندازه‌گیری می‌کند و مقدار آن را به ترانسدیوسر می‌فرستد و در آنجا توسط این ابزار به سیگنال الکتریکی تبدیل می‌شود که قابلیت انتقال به شبکه‌ها و کابل‌های فلزی را دارد.

کنترلر

‌کنترلر، هسته مرکزی  و مهم هر سیستم کنترل  کننده است  که در حقیقت قسمت اصلی کنترل فرآیند صنعتی را تحت کنترل دارد. به عنوان مثال اینکه با انجام یک سری پردازش‌های لازم و مهم بر روی داده‌هایی که از سنسور‌ به دست می‌آید، یک سری فرمان‌های کنترلی را صادر می‌کند.

 

 

معرفی کاربردی ­ترین ابزارآلات صنعتی

با گذر زمان، نیاز مردم به ساخت وسایل و ساختمان­ های جدید افزایش پیدا می­کند. به همین دلیل نیاز به استفاده از ابزارهایی است که علاوه بر آسان کردن کار، زمان ساخت را هم کاهش دهد. امروزه ابزارآلات صنعتی این کار را به خوبی انجام می­دهند.

ابزار آلات دستی

ابزار­های دستی، همان طور که از نامشان مشخص است، طوری ساخته شده­ اند که توسط دست انسان قابل استفاده باشند. این ­ابزار در پروژه­های مختلف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

  • آچار: آچار­ها در اندازه­ های مختلفی وجود دارند. کارگران به تعدادی از آنها نیاز دارند تا پیچی را ببندند یا شل کنند.
  • انبردست: از انبردست برای محکم بستن پیچ و مهره­ ها، خم و برش کابل و سیم استفاده می­کنند.
  • چکش: چکش اساسا در شکل ­دهی فلز، ضربه ­زدن به میخ، علامت­ گذاری نقاط مته و برداشتن میخ های محکم استفاده می شود.
  • پیچ­ گوشتی: پیچ­ گوشتی ها دارای اشکال مختلف تیغه هستند و برای پیچ­ کردن قطعات به هم استفاده می‌شود.

 

 

از دیگر ابزارآلات می توانیم به ابزار آلات برقی، ابزار آلات صنعتی بنزینی و ابزار آلات صنعتی بادی اشاره نمود.

 

کاربرد روغن های صنعتی

روغن‌های صنعتی، مجوعه‌ای گسترده از روغن‌هایی هستند که در صنعت و به جهت روانکاری، انتقال قدرت، انتقال حرارت، خنک‌کنندگی و ... به کار می‌روند. بر خلاف سده‌های گذشته که از روغن‌های حیوانی مانند چربی‌های نهنگ، چارپایان و یا حتی روغن‌های گیاهی و نباتی در ابزار آلات صنعتی و به جهت روانکاری استفاده می‌شد، از قرن نوزدهم و با رشد صنعت و پیشرفت تکنولوژی و همچنین پیدایش نفت به عنوان ماده‌ای ارزشمند در تهیه و تولید فرآورده‌های سوختی، روغنی و شیمیایی، تولید و استفاده از روغن‌های صنعتی رشد چشمگیری داشته است. روغن‌های حیوانی و گیاهی به دلیل اینکه کیفیت مداوم و مستمر در روغن‌کاری و روانکاری نداشتند و همچنین کارایی پایینی داشته و زود فاسد می‌شدند، امروزه دیگر جهت مصارف صنعتی استفاده نمی‌شوند و کاملا منسوخ شده و جای خود را به روغن‌های صنعتی داده‌اند.

روغن‌های صنعتی و سنتتیک با توجه به کارایی بالا در انتقال نیروی هیدرولیکی و همچنین روانکاری، امروزه در اکثر صنایع سنگین و نیمه‌سنگین از جمله نیروگاه‌ها، کارخانه‌های خودروسازی، صنایع فلزات و ریخته‌گری، رآکتورهای هسته‌ای، موتورهای احتراق داخلی و دیزلی و ماشین‌آلات سنگین و سبک به کار می‌روند که روغن های صنعتی را می توان از فروشگاه آنلاین کالاهای صنعتی به راحتی سفارش و تهیه نمود .

 

 

با ثبت نام در فروشگاه آنلاین انتاکالا، به جمع تامین کنندگان انتاکالا بپیوندید.



:: موضوعات مرتبط: بهترین برند تولید کننده plc , ,
:: برچسب‌ها: تجهیزات اتوماسیون صنعتی , اتوماسیون صنعتی , سنسور , اینورتر , ابزار دقیق , PLC , Siemens , ابزارآلات , ترانسمیتر , دیتالاگر , ابزارهای دستی , روغن‌های صنعتی , فروشگاه آنلاین , انتاکالا , تامین کنندگان ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 دی 1400 | نظرات ()